Na nedavno završenom Sajmu automobila u Njujorku „KIA” je predstavila novu limuzinu iz niže srednje klase, pod nazivom „optima”. „KIA optima” se bazira na platformi „hjundai sonate”, sličnih su dimenzija i imaju podjednak međuosovinski razmak. Ipak, radi se o vizuelno potpuno različitim automobilima. U početku će u ponudi biti dva benzinska motora, i to 2.4-litarski GDI četvorocilindrični sa 200 konja, kao i 2.0 GDI turbo četvorocilindraš koji razvija 274 konjskih snaga. Hibridni motor snage 209 konja će se pojaviti početkom 2011. godine, a baziraće se na 2.4-litarskom modelu. Od menjača su prisutni i automatski i manuelni, i to oba šestostepeni, a svi motori raspolažu tehnologijom direktnog ubrizgavanja. „Optima” će se prvo naći na tržištu Amerike, dok će se u Evropi pojaviti 2011. godine.
Na nedavno završenom Sajmu automobila u Njujorku „KIA” je predstavila novu limuzinu iz niže srednje klase, pod nazivom „optima”.
„KIA optima” se bazira na platformi „hjundai sonate”, sličnih su dimenzija i imaju podjednak međuosovinski razmak. Ipak, radi se o vizuelno potpuno različitim automobilima.
U početku će u ponudi biti dva benzinska motora, i to 2.4-litarski GDI četvorocilindrični sa 200 konja, kao i 2.0 GDI turbo četvorocilindraš koji razvija 274 konjskih snaga.
Hibridni motor snage 209 konja će se pojaviti početkom 2011. godine, a baziraće se na 2.4-litarskom modelu.
Od menjača su prisutni i automatski i manuelni, i to oba šestostepeni, a svi motori raspolažu tehnologijom direktnog ubrizgavanja.
„Optima” će se prvo naći na tržištu Amerike, dok će se u Evropi pojaviti 2011. godine.